Saturday, January 10, 2015

Cerpen lucu singkat

Two People Are Killed
There are two dead people were asked the guardian angel gate before going to the afterlife.

Angel             : Why are you here?

Person 1        : "When I was at the office, I was told the neighbor that my wife
                          was having an affair with another man in my apartment.
                          Therefore I immediately raced home. Up at my house
                          tossed around the room looking for the man. Angry,
                          I threw what I found out the window, including suitcases
                          available at the bedside. I was so emotional I get hit
                          the heart. "

Angel             : "And you?" (ask the angels to the second)

Person 2        : "Hhh ... I was in a suitcase that had been dumped .."

Cerita Lucu Dua Orang Mati
Ada dua orang yang sudah mati ditanya malaikat penjaga gerbang sebelum masuk ke alam baka.

Malaikat: Kenapa kamu ada di sini?

Orang 1: "Sewaktu saya dikantor, saya diberitahu tetangga kalau istri
saya sedang berselingkuh dengan laki-laki lain di apartemen saya.
Karena itu saya langsung ngebut pulang. Sampai di rumah saya
obrak-abrik seluruh kamar mencari laki-laki itu. Marah nggak ketemu,
saya lempar apa saja yang saya temukan keluar jendela, termasuk koper
yang ada di samping tempat tidur. Saking emosinya saya kena serangan
jantung."

Malaikat: "Kalau kamu?" (tanya malaikat ke orang kedua)

Orang 2: "Hhh… saya ada di dalam koper yang dibuang tadi.."

No comments:

Post a Comment